خوشا به حالت ای روستایی

خوشا به حالت ای روستایی

تقدیم به کلیه عزیزان جهت یادآوری خاطرات گذشته  

خوشا به حالت ای روستایی

 

خوشا به حالت ای روستایی

چه شاد و خرم، چه باصفایی

در شهر ما نیست جز دود و ماشین

دلم گرفته از آن و از این

 در شهر ما نیست جز داد و فریاد

خوشا به حالت که هستی آزاد

ای کاش من هم پرنده بودم

با شادمانی پر می­گشودم

می رفتم از شهر به روستایی

آنجا که دارد آب وهوایی



نظرات شما عزیزان:

یاسر
ساعت13:38---12 ارديبهشت 1391
شهد از تو و این سخن نه از ماست

کز مهر توام کمر نشد راست

کف بر لب و دف به دست من شد

رقصی چه در این میانه بر پاست

شیرین نه منم ز شور رویش

شوریده شدم لبش چو حلواست

هر جا سخن از نماز باشد

بر طاق تو هم که سجده بر جاست

شیرین سخنی نه شد ز منصور

روی تو چنین به شور و غوغاست


داریان
ساعت13:30---12 ارديبهشت 1391
خوشا به حالت ای بیرواسی
بی غم و غصه چه شادمانی
دلم گرفته از کار اداری
به دادم برس گردن طلایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ ] [ ] [ زاهد ]
[ ]